Želimo da znate da pre slanja porudžbine svaki predmet detaljno pregledamo i dva puta prekontrolišemo. Uvek se trudimo da maksimalno moguće zaštitimo pošiljku i predmet koji se šalje, kako ne bi došlo do oštećenja u toku transporta. Ipak, nije moguće sve predvideti i nezgode se dešavaju.
Ukoliko Vam predmet stigne oštećen dovoljno je samo da nas kontaktirate, a mi ćemo Vam poslati drugi ili refundirati novac u najkraćem mogućem roku!
Kako uložiti reklamaciju?
Reklamacije se dešavaju vrlo retko, ali i kad se dese, trudimo se da ceo proces maksimalno uprostimo i pojednostavimo.
Ukoliko Vam je predmet stigao oštećen potrebno je da nam pišete ili nas pozovete na 065 29 111 39.
Nema potrebe za brigom, sve ćemo rešiti i Vi ćete biti zadovoljni. Biće potrebno da kao potvrdu pošaljete sliku oštećenog predmeta na email ili putem vibera i da odaberete da li želite da Vam:
- Pošaljemo zamenu – Prvog narednog radnog dana kao zamenu možemo poslati isti predmet ili bilo koji drugi iste vrednosti. Poštarina za slanje zamene se ne naplaćuje!
- Vratimo novac – Ukoliko odlučite da Vam vratimo novac, biće Vam uplaćen i iznos predmeta i iznos poštarine koju ste platili.
Oštećeni predmet ostaje kod Vas, odnsono nema potrebe da nam oštećeni predmet šaljete nazad.
Zamena predmeta
Ukoliko iz bilo kog drugog razloga želite da zamenite kupljeni predmet i to je moguće.
Bilo da Vam se predmet ne dopada ili Vam veličina ne odgovara, svaki predmet možete zameniti u roku od 7 dana. Dok god je originalni predmet ne oštećen. Potrebno je da nas prvo kontaktirate kako bi se dogovorili o svim potrebnim detaljima.
Uglavnom biće potrebno da nam predmet pošaljete zajedno sa pakovanjem i svim dodacima koji su došli sa njim a mi ćemo Vam poslati drugi.
U ovom slučaju poštarinu za vraćanje i ponovno slanje predmeta plaćate Vi. Predmet nam možete poslati bilo kojom kurirskom službom, pa čak i preporučenom pošiljkom zbog jeftinije poštarine, a mi Vam drugi šaljemo kurirskom službom sa kojom sarađujemo, a poštarina će biti niža jer nema otkupa.
Vraćanje predmeta / jednostrani raskid ugovora
Ukoliko iz bilo kog razloga želite da vratite kupljeni predmet, u skladu sa Zakonom, to možete učiniti u roku od 14 dana od datuma preuzimanja, a mi ćemo Vam bez ikakvih pitanja vratiti novac.
Biće potrebno da nas prethodno kontaktirate kako bi se dogovorili oko svih detalja i biće neophodno da popunite obrazac za jednostrani raskid ugovora.
Preduslov je da predmet ne bude na bilo koji način oštećen (izuzev pakovanja) i neophodno je da nam pošaljete sve što dolazi uz predmet (lanče, torbica i sl.). U ovom slučaju poštarinu za vraćanje predmeta plaćate Vi.
Novac će Vam biti vraćen u roku od sedam radnih dana nakon što predmet stigne kod nas.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovde.
Za sva ostala pitanja koja imate nas kontaktirajte.